Tuesday 14 May 2013

Andai ditakdirkan kita ad jodoh

Ya Allah..
jika benar dia jodohku,pliharalah hatinya dan peliharalah hatiku dari kjahilan dunia..ltakkanlah rase sayang dan cinta kami kpadaMu..
Jika bnar dy untukku..
kuatkanlah hatiku untuk mmilikinya,bgitu juga dengan dirinya..
Ya Allah..
Dalam pmilihan jodoh,aq tidak memilih sama ada jodohku kacak atau tidak..yang aku utamakan dy mampu mnjadi imam dalam kluarga aku..
ya Allah..
bantu lah aku,agar aku tidak salah mmilih jodoh..
ya Allah..
janganlah ngkau bbankan kami dngan ssuatu yang kami tidak sanggup untuk mnanggungnya..
ya Allah...Ya Allah...Ya Allah...:(
aq tahu aku jahil..
aq tahu aq memikul beban yang penuh dengan dosa..
aq tahu aku xlayak untuk mmiliki hati manusia yang kau cintai..
aq tahu  aku banyak dosa..ampunilah aku dan janganlah engkau berikan ujian yang berat untuk aku tanggung setlah aku bernikah kelak..
aq mngharapkan keampunan engkau snantiasa..peliharalah orang yang beriman kpada engkau.amin..

No comments:

Post a Comment